رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال با پرداخت سرمایه در گردش به صنعتگران استان تلاش می‌کنیم تا در کنار تقویت تولید، تسهیلاتی در راستای نوسازی ماشین‌آلات واحدهای صنعتی و سنگ‌‌بری ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،نعمت‌الله حقیقی با اشاره به ضرورت حمایت از صنعتگران در نوسازی و تقویت صنایع و تولید اظهار داشت: در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که مؤلفه اصلی آن حمایت و همراهی فعالان این بخش است، بخش صنعت نیز تلاش می‌کند تا تسهیلات و امکانات زیرساختی مناسبی را برای رونق تولید و اشتغال فراهم کند که امیدواریم با ارائه تسهیلات و نوسازی ماشین‌آلات واحدهای صنعتی و سنگ‌بری قدم مهمی در این زمینه برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خوشبختانه این استان قابلیت‌های خوبی در زمینه تولید سنگ‌های تزیینی دارد گفت: از اعتبارات استانی بودجه‌ای مناسبی برای این امر در نظر گرفته شده است و برای ارتقای قابلیت این حوزه به صنایع پایین دست پهنه خاصی تعریف کردیم.

حقیقی با اشاره به اینکه سالانه حدود 600 تا 700 هزار تن سنگ تزیینی در استان تولید می‌شود افزود: یکی از مناطق منحصر به فرد در این زمینه شهرستان هرسین است که سنگ‌های تولیدی آن در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه اما متأسفانه قابلیت فرآوری این سنگ‌ها در استان یک دهم میران تولید و استخراج آن است بیان کرد: اگر بخواهیم به تناسب میزان تولید، فرآوری داشته باشیم باید ظرفیت فرآوری واحدهای سنگ تزیینی در استان را افزایش و یا کار نوسازی ماشین‌آلات آنها را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار